torsdag den 4. august 2011

Sommerferien..

Startede ferien med at sige farvel til Højene, hård dag! - så tog jeg ned til min skønne kusine om mandagen, og blev der til torsdag, hahaha, det var sq' sjovt! xD Så gik der en uge, hvor jeg ikke rigtig lavede noget... Men så den 9 juli tog jeg på ferie, ned på djursland, hvor jeg mødte min dejlige Url Nina, som vi var, og ikke er længere i Djurs Sommerland. Men gik selvfølgelig igen i år glip af Løkkenkoncerten.. -.- men ja, vi kom hjem lørdag den 16 juli, og jeg blev hentet af min far onsdagen efter, hvor Caroline så kom om lørdagen, og så tog vi i Baboon city søndag..
 og så blev hun til tirsdag, hvor vi kørte hende hjem, og jeg blev så kørt hjem bag efter. :-)
Og så om fredagen tog jeg til Hjørring og var sammen med Christoffer og Jann, skøre drenge! og så har jeg ikke lavet noget siden, pakket lidt til efterskole, hvilket jeg venter meget på jeg skal! - har meget brug for at komme væk herfra, og så har jeg fået kontakt til en af mine gamle venner.. Skøøønt.  :-)

Mvh Josefine Guldbrandt også kaldt Futte. 


Caroline og jeg inden Baboon city. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar