fredag den 23. marts 2012

Forår.

Så kom jeg også over skituren! :-) - og en rigtig god dag med drengene og Maria! (-:
- Opvisningerne er snart overe, der er lige tre her i weekenden, har været hjemme på forlænget weekend søndag-onsdag, rigtig dejligt! Og så ser jeg frem til en hyggelig dag på skolen, med solskinsvejr! - vi nyder det! -   Sidde udenfor til klokken 10-11 stykker om aften! Dejligt at kunne mærke sommeren er på vej.
Den udendørs fodboldsæson er gået i gang igen, og vi skal faktisk til Østjysk Mesterskaberne her den 11 april 2012 i Kjellerup! - det super fedt, at vi skal det, men hård træning op til! :-)
Faktisk kun omkring de 11-12 uger tilbage, det underligt!
Jeg skal starter på EUC NORD i Hjørring efter sommerferien, et sted hvor der både er stx, hhx, htx & hg, hvilket jeg ser rigtig meget frem til! (-:
Har egentlig også fået arbejde i SuperBrugsen i Løkken, hvor min storebror og fætter også arbejder. :-) - så skal der tjenes penge!(-;
Og er skam også begyndt at planlægge sommerferien, da der ikke skal være noget som helst i vejen for Løkken Koncert iår! (-: Er nemlig blevet træt af at lige miste chancen for det!
Men i må ha en god weekend! (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar